Wie wij zijn

Monique heeft gastvrijheid door haar aderen stromen! Mede dankzij haar achtergrond in de (internationale) hotellerie en haar ervaring met trainen en opleiden voor Hotelschool Den Haag voor zeer diverse opdrachtgevers. De afgelopen jaren heeft zij meerdere organisaties ondersteund bij het vertalen van hospitality en het trainen en begeleiden van diverse teams in het ontwikkelen van een hospitality mentality.

Monique helpt bestaande patronen doorbreken en mensen te laten groeien naar het gewenste klantgerichte resultaat. Ambities werkelijk vertalen naar aansprekende en heldere doelstellingen voor de hele organisatie. Een scherpe analyse vergezeld van een warme oplossing!

Mireille is een projectmanager pur sang. Ze gaat geen uitdaging uit de weg om organisaties verder te helpen veranderingen door te voeren in hun klantproces. Met een belangrijk doel voor ogen; het moet waarde opleveren voor de klant. Al meer dan 10 jaar ondersteunt Mireille deze veranderingen bij diverse organisaties.

Bewegen en beweging veroorzaken door kritsich te zijn, veel vragen te stellen en het beste uit teams halen is wat haar drijft. Deze fascinatie komt mede voort uit haar liefde voor sport, waar vooral de beweging naar een gezamenlijk doel en het gebruik maken van de kwaliteiten van het individu leidt tot ongekende resultaten.


Hun gezamenlijke visie op veranderen is dat elke grote of kleine verandering in kort cyclische stappen het meeste rendement oplevert. Starten met de klant, wat vindt de klant nu werkelijk belangrijk? Net als in de hospitality industrie de klant als kompas gebruiken voor je beslissingen. Feedback van elkaar krijgen, van een opdrachtgever of vanuit je eigen team. Het zijn inzichten die maximaal bijdragen aan een juist einddoel. Goed kijken en luisteren bij iedere verandercyclus waarom we dit doen en of we nog steeds het juiste doen levert meer resultaat op dan simpel volharden in een ooit gesteld doel.

Veranderen is geen revolutie maar een evolutie...