Niet zomaar een kompas... de klant bepaalt de richting!

5-05-2017

“Echt waar, dit kompas wijst niet naar het Noorden”. “Waar wijst het dan wel naartoe?” “Het wijst naar dat wat je het meeste wilt in deze wereld.”

Jack Sparrow en Elizabeth Swann uit The Pirates of the Caribbean


Het kompas van Jack Sparrow (Johnny Depp in Pirates of the Caribbean) was de sleutel tot alles, voor diegenen die weten hoe ze het moeten gebruiken. Niet als een gewoon kompas dat naar het magische Noorden wijst, maar een kompas dat wijst naar dat waar de eigenaar het meeste naar verlangt.

Veel bedrijven zoeken naar een dergelijk kompas, een kompas dat hen helpt om koers te houden. Niet per sé richting het Noorden, maar richting de klant. Dat is toch waar het in de basis allemaal om draait?

Echt Waarmaken is ontstaan in een achtertuin. Al pratend over uitdagingen die we tegenkwamen bij klanten kwamen we er al snel achter dat we beiden hetzelfde voor ogen hadden, namelijk een betere wereld waar de klant echt centraal staat. Alleen was onze aanvliegroute compleet verschillend… Het was en is voor ons een ontdekkingsreis om uit te zoeken hoe we complementair aan elkaar koers kunnen houden richting de klant. Hoe spannend is het om 2 heel verschillende expertises samen te brengen en een concept te ontwikkelen dat onze opdrachtgevers echt ondersteunt bij koers houden richting hun klanten!

Het Echt Waarmaken kompas wijst niet naar het Noorden, ons kompas wijst naar dat waar onze opdrachtgevers het meeste naar verlangen… een sterke klantrelatie. Net als Jack en Elizabeth dagen wij elkaar en onze opdrachtgevers uit het beste uit elkaar te halen. In de komende 4 blogs leggen we aan de hand van de 4 kompasonderdelen uit hoe wij ondersteuning bieden. We geven inzicht en tips & tricks aan de hand van echte voorbeelden.

Nieuwsgierig geworden? Bij ons staat de koffie altijd klaar!

Wil jij meer weten? Klik hier om direct een afspraak te maken!

Plaats reactie