Dromen... Klantgericht of Mensgericht?

4-07-2016

Ik droom, jij ook? Als kind droomde ik al van mooie reizen, de wereld verkennen. Andere gewoonten, andere manieren, ander eten, andere geuren. Nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe verbindingen maken. Die dromen blijven en iedere keer verwonder ik me weer als ik weer op een bijzondere plek ben. Blij dat ik weer een stukje van mijn droom beleef en ervaar. Over 2 weken gaan we Corsica ontdekken, Corsica stond al jaren op mijn wenslijst, weer een droom waarmaken!

Toen ik besloot als zelfstandige te starten, had ik ook dromen. Dromen over vrijheid en ruimte om eigen keuzes te maken, een werkelijke bijdrage te leveren bij klanten, waarde leveren, mezelf te ontwikkelen en vooral ondernemersplezier! En dat lukt... Iedere dag weer maak ik kleine stappen in het verwezenlijken van die droom. Hard werken is niet erg als je weet waarom je het doet en waar je blij van wordt. Ik word blij van verbinden. Verbinden van mensen, verbinden van mensen aan hun dromen, verbinden van energie. Als je blij bent met wat je doet en met de keuzes die je gemaakt hebt straal je dat uit. Energie en kracht!

Soms is het lastig om keuzes te maken, om je dromen te volgen. Het vergt moed en lef om te veranderen. Een klein duwtje in de rug kan dan helpen. Helpen om je weer te verbinden met waar je werkelijk voor wilt staan. Meer hart, minder hoofd. Bij de vele organisaties waar ik heb mee mogen doen de afgelopen jaren is een ding vooral opvallend... de droom van deze organisaties heeft altijd met verbinden te maken. Het verbinden van medewerkers en klanten. Medewerkers en klanten als ambassadeurs. Klantgerichte ambities echt waarmaken? Laten we ze mensgerichte ambities noemen, zo maken we organisatie dromen echt waar!

Blijf je verwonderen, blijf ontdekken...follow your dreams, one day they might come true!

Wil jij meer weten? Klik hier om direct een afspraak te maken!

Plaats reactie