Columns

Dé valkuil voor je (bouw)bedrijf: blijven hangen in oude patronen die niet meer werken

Geplaatst op: 07-06-2019

In ons vorige blog gebruikten we de kinderfiets met zijwieltjes als metafoor voor de manier waarop bedrijven succesvol veranderingen binnen hun...

Lees meer »

Als je niet ophoudt met dát wat je gisteren bedacht hebt, dan doe je morgen nog steeds precies hetzelfde

Geplaatst op: 27-05-2019

Hoe je een kind leert fietsen? Door te steunen en tegelijkertijd uit te dagen. Elke ouder kent dat gevoel van met je kind mee rennen naast dat...

Lees meer »

Rotterdam The Hague Airport zet actief in op waarmaken klantbeloften

Geplaatst op: 16-05-2019

'Samen met mijn team ben ik er verantwoordelijk voor dat mensen onze luchthaven bezoeken, er graag blijven én willen terugkomen.' Aan het woord...

Lees meer »

Hé manager! Loop je achter de feiten aan?

Geplaatst op: 13-06-2018

Heb je wel eens een klacht op je bureau gehad? En heb je deze vervolgens netjes afgehandeld? Of heb je zelfs een klachtenprocedure ingericht? Dan...

Lees meer »

echt-waarmaken-Wil-jij-het-Echt-Waarmaken

Wil jij het Echt Waarmaken? Begin dan met deze 3 stappen

Geplaatst op: 30-05-2018

Werken aan een klantgedreven organisatie kan op verschillende manieren. Je kunt natuurlijk een training organiseren en op die manier de boel flink...

Lees meer »

Een gastvrije glimlach organiseren

Geplaatst op: 21-08-2017

In vele facilitaire organisaties is gastvrijheid opgeklommen op de ladder… In de plannen komt vaak het woord gastvrijheid voor. We vinden het...

Lees meer »

Hoe maak je het waar?

Geplaatst op: 30-05-2017

“Hoe ga ik dit nu waarmaken…!” “Ik heb mijn plannen vertaald en gedeeld met het MT, heb ze enthousiast gekregen en ze zijn akkoord gegaan...

Lees meer »

De klant bepaalt de koers

Geplaatst op: 05-05-2017

“Echt waar, dit kompas wijst niet naar het Noorden”. “Waar wijst het dan wel naartoe?” “Het wijst naar dat wat je het meeste wilt in...

Lees meer »